Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25592
Title: Особливості ведення передвиборчої агітації на виборах президента України на початку 90-х рр. ХХ ст. (на матеріалах Національного музею історії України)
Other Titles: Features of conduct of election campaigning at the elections of the President of Ukraine in the early 90's of the twentieth century (on materials of the National Museum of History of Ukraine)
Authors: Богдалов, Антон Геннадійович
Keywords: Вибори Президента України, Національний музей історії України, передвиборча агітація, Леонід Кравчук, В’ячеслав Чорновіл, Леонід Кучма, Ігор Юхновський
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Богдалов, А. Г. Особливості ведення передвиборчої агітації на виборах президента України на початку 90-х рр. ХХ ст. (на матеріалах Національного музею історії України) [Текст] / А. Г. Богдалов // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Історія / відп. за вип. Н. П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (40). – С. 17–26. – Бібліогр.: с. 24 (24 назви). – Рез. англ.
Series/Report no.: Серія: Історія;
Abstract: У статті досліджена передвиборча агітація перших двох виборів Президента України початку 90-х рр. ХХ ст. Вивченні фонди Національного музею історії України, які ілюструють виборчі та агітаційні процеси, проаналізовані передвиборчі програми кандидатів на найвищу посаду у державі. Розглянуті основі правові аспекти організації голосування, проаналізована законодавча складова голосування за президента. Виявлені особливості побудови передвиборчих кампаній перших кандидатів, дослідженні основні форми ведення агітації, визначені основні засади її реалізації. Зроблена спроба дати оцінку першим президентським виборам після проголошення Акту державної незалежності України, проаналізовані основні історичні аспекти, що мали вплив на перші волевиявлення часів незалежності. Розглянуті особливості ведення політичної агітації для кожного з кандидатів на виборах 1 грудня 1991 р. Досліджена передвиборча кампанія першого Президента України Л. Кравчука. Значна увага приділена вивченню кампанії І. Юхновського. Зроблена спроба дати оцінку ефективності ведення агітації кандидатами на посаду Президента України. Проаналізовані особливості ведення передвиборчої кампанії на президентських виборах 1994 року. Основна увага приділена двом суперникам в передвиборчих перегонах: Л. Кравчуку та Л. Кучмі. Зроблена спроба порівняти кампанії двох кандидатів, які взяли участь у другому турі голосування. Розглянута робота передвиборчих штабів двох кандидатів. Досліджена колекція Національного музею історії України (НМІУ). Розглянуті різні фондові групи зберігання у музеї з відповідної тематики. Вивчені письмові агітаційні матеріали перших та других виборів Президента України, які зберігаються фондових групах Л та ЛД. Проаналізований зміст колекційних описів музею, досліджений процес комплектування фондової колекції НМІУ з відповідної тематики. Ключові слова: Вибори Президента України, Національний музей історії України, передвиборча агітація, Леонід Кравчук, В’ячеслав Чорновіл, Леонід Кучма, Ігор Юхновський.
The article examines the election campaign of the two presidential candidates Ukraine of the early 90's of the twentieth century. Studying funds of the National Museum of History of Ukraine, illustrating electoral and propaganda processes, analyzes pre-election programs of candidates for the highest office in the state. The legal aspects of voting organization are analyzed based on the legislative component of voting for the president. The features of construction of election campaigns of the first candidates, the research of the basic forms of conducting of agitation, the basic principles of its realization are revealed. An attempt was made to assess the first presidential election after the proclamation of the State Independence Act of Ukraine, analyzing the main historical aspects that had an impact on the first will of independence. The campaign of the first presidential elections in Ukraine was analyzed. An attempt was made to characterize the particularities of conducting campaigning for each of the candidates. On December 1, 1991, they were able to vote for the voters. Features of the election campaign L.Kravchuk were considered. Considerable attention is paid to the study of I. Yukhnovsky's campaign. Investigated campaign of the 1994 presidential election. The main attention is paid to two rivals in the race: L. Kravchuk and L. Kuchma. Candidate election programs studied and analyzed. Specific features of campaign construction, which were applied by the election headquarters of candidates. An attempt was made to compare the campaigns of the two candidates who took part in the second round of voting. The significance of the first election of the President of Ukraine to the sub-national electoral processes in the country is determined. Keywords: Elections of the President of Ukraine, National Museum of Ukrainian History, election campaign, Leonid Kravchuk, Vyacheslav Chornovil, Leonid Kuchma, Igor Yukhnovsky.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25592
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 40 - 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.