Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25911
Title: Спосіб оптимізованого навчання професійній роботі за лазориком
Other Titles: Method for optimal teaching professional work by lazorik
Способ оптимизированного обучения профессиональной работе по лазорику
Authors: Лазорик, Михайло Іванович
Issue Date: 10-Feb-2009
Citation: Спосіб оптимізованого навчання професійній роботі, який включає на першому етапі вивчення літератури та проведення студентом чи курсантом обстеження хворого клінічними та параклінічними методами, диференціальну діагностику, постановку діагнозу, складання ним індивідуального листа-схеми перебігу хвороби за літературою та результатами обстеження конкретного хворого з виділенням трьох полів або блоків інформації, при цьому поле або блок клінічних проявів та параклінічних проявів є перше поле 1, поле або блок патогенетичних механізмів є друге поле 2, а поле або блок механізмів дії лікувальних засобів та методів є третє поле 3, при цьому на першому полі фіксують виявлені прояви хвороби за результатами клінічних та параклінічних досліджень у вигляді прямокутників або інших графічних позначень з написом на них назви симптому або прояву, при цьому кожен симптом називають ділянкою першого поля і кодують його числами, де перше число - це номер поля, а наступні числа деталізують симптом, наприклад 1.2, 1.3.2, на другому полі у вигляді прямокутників або інших наочних позначень зображають патогенез виникнення та розвитку хвороби за літературою та у конкретного хворого і називають їх ділянкою другого поля або блока, яку надписують і кодують числами, де перше число - це число поля 2, а наступні деталізують патогенетичні зміни на рівні органа, клітини або субклітинних структур, наприклад 2.1, 2.2.1.2, після чого окремі ділянки 2 поля з'єднують лініями або іншими позначеннями з окремими ділянками 1 поля так, щоб всі симптоми 1 поля випливали з патогенезу хвороби на ділянках 2 поля, а їх зв'язок додатково на листі-схемі позначають кодами цих ділянок за допомогою стрілки, наприклад 2.2.1®1.2, 2.3®1.2, далі на третьому полі фіксують у вигляді прямокутників або інших наочних позначень окремі лікувальні заходи або ліки для лікування хворого з відомою хворобою та називають їх ділянками третього поля, надписують і кодують їх числами, де перше число - номер ділянки 3, і далі більш глибока деталізація, наприклад 3.2.3, який відрізняється тим, що на другому етапі студенти або курсанти обов'язково у присутності викладача проводять обстеження конкретного хворого і при виявленні додаткових симптомів вносять зміни на 1 поле листа-схеми, уточняють на другому полі патогенез хвороби, далі окремі ділянки третього та другого полів об'єднують графічно лініями або іншим методом так, щоб лікувальний засіб чи метод з третього поля активно впливав на окремі ланки другого поля і при цьому приводив до зникнення проявів або симптомів на першому полі, ці зв'язки додатково показують цифрами на листі-схемі, наприклад 3.1.1®2.1®1.2, після чого відбирають мінімальну кількість найбільш ефективних засобів і дій з 3 поля, вносять їх до листка призначень і приступають до обґрунтованого лікування з постійним динамічним контролем за станом хворого та внесенням змін в індивідуальну лист-схему в першу чергу на першому полі, а при необхідності вносять в динаміці корективи та доповнення на третьому та другому полях і продовжують лікування до клінічного видужання.
Series/Report no.: Патент; № 39163
Abstract: Корисна модель відноситься до медицини, зокрема до медичної педагогіки і може бути використана для підготовки кваліфікованого лікаря.
Description: Код посилання <a href="http://uapatents.com/7-39163-sposib-optimizovanogo-navchannya-profesijjnijj-roboti-za-lazorikom.html" target="_blank" rel="follow" title=
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25911
Appears in Collections:Патенти кафедри факультетської терапії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.