Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26168
Назва: ПСИХОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Автори: Щербан, Т.Д.
Ключові слова: професійне мислення, професійне завдання, професійна діяльність, професіоналізм, психологічні засади, професійні задачі
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Щербан, Т. Д. Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий вісник / ред. кол.: І. В. Артьомов (голова), О. І. Свєженцева, І. А. Грабова та ін. – Ужгород : ДВНЗ"УжНУ", 2015. – Спецвип. 1 (10). – С. 155-169. – Бібліогр.: с. 168-169 (9 назв). – Рез. англ.
Серія/номер: Міжнародний науковий вісник;Спецвип. 1(10)
Короткий огляд (реферат): Представлене дослідження присвячене теоретико-методологічним проблемам аналізу професійної діяльнос-ті, розкривається структура професійної підготовки, особливості формування професійного мислення, розгля-даються труднощі професійного становлення, шляхи та умови організації рефлексивного навчання майбутніх фахі-вців умінню розв’язувати професійні завдання. Виходячи з цього, досліджено психологічні засади професійної підготовки спеціалістів. Досліджуючи умови розвитку професійної компетентності фахівців, врахову-ються такі її складові, як: особливості професійного ста-новлення і розвитку професійних здібностей спеціаліста, його професійне мислення, рефлексія та мистецтво вирі-шення професійних завдань.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26168
Розташовується у зібраннях:Міжнародний науковий вісник. Випуск 1(10) 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ.pdf480.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.