Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/262
Title: Цілі в структурі мотивації професійної-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов
Other Titles: Goals in the structure of motivation of prospective foreign language teachers
Authors: Леврінц, Маріанна Іванівна
Keywords: цілі, теорія постановки цілей, майбутній вчитель, мотивація
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Леврінц, М. І. Цілі в структурі мотивації професійної-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов [Текст] / М. І. Леврінц. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 82–84. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 83–84 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті здійснено аналіз цілей та намірів майбутніх вчителів іноземних мов, які є важливою складовою мотивації професійно-педагогічної діяльності. Зроблено спробу застосування доробку теорії постановки цілей у площині дослідження професійного становлення педагогічних працівників. Вивчення цілей дозволяє ближче підійти до розуміння сутності навчально-професійної діяльності майбутніх педагогів та виконує прогностичну функцію. Перспективним напрямком подальших досліджень у даному розрізі є вивчення умов ефективної постановки навчально-професійних цілей студентами, які сприятимуть їх особистісному та професійному саморозвитку. Ключові слова: цілі, теорія постановки цілей, майбутній вчитель, мотивація
Description: The article is devoted to the analysis of goals and intentions of prospective foreign language teachers as an important component of professional motivation. An attempt has been made at applying fi ndings of the goal-setting theory in the fi eld of teacher education research. The study of pre-service teachers’ goals suggests deeper insight into their learning and professional activity. Key words: goals, goal-setting theory, prospective teachers, motivation
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/262
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.