Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопенко, Антоніна-
dc.contributor.authorРава, Валерія-
dc.date.accessioned2019-10-29T12:14:30Z-
dc.date.available2019-10-29T12:14:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрокопенко А., Рава В. Ґендерна диференціація комунікативних стратегій в англомовному мікроблогінгу/А. Прокопенко/ / Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.17./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2019. C.104-112.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26365-
dc.description.abstractУ статті розглядаються комунікативні стратегії англомовних мікроблогерів, які вони використовують під час проведення інтерв’ю. Основний фокус уваги зосереджено саме на ґендерному аспекті використання комунікативних стратегій. Задля об’єктивної оцінки у запропонованому дослідженні аналізується комунікативна поведінка різностатевих та різновікових блогерів, з різною тематичною орієнтацією інтерв’ю. Виокремлені певні групи лексичних одиниць допомогли схарактеризувати тенденцію їх вживання поміж жінок- та чоловіків-блогерів. Також, визначено ґендерну складову комунікативних стратегій і технік, якими користуються блогери. Аналіз базується на лінгвістичному, лінгвосеміотичному та лінгвостилістичному аспектах.uk
dc.description.abstractThe article introduces the results of the given research in the field of microblogging. It deals with the communicative strategies of English-speaking micro bloggers that are used in the interview. The linguistic aspects of verbal behaviour of English-speaking bloggers are analysed in detail. Namely, the main attention is focused on gender aspect of the using of communicative strategies. Some groups of bloggers, which are subdivided by sex, age and thematic orientation, were selected in order to fulfil this research. Designated groups of lexical units helped to characterize the tendency of their use among women and men-bloggers. The linguistic features of both bloggers’ sexes are revealed. The analysis is based on linguistic, linguistic-semiotic and linguistic-stylistic aspects.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “УжНУ”uk
dc.subjectблогерuk
dc.subjectмікрлоблогuk
dc.subjectґендерuk
dc.subjectвербальна поведінкаuk
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectфемінністьuk
dc.subjectмускулінністьuk
dc.subjectbloggeruk
dc.subjectmicroblogginguk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectverbal behaviouruk
dc.subjectcommunicative strategiesuk
dc.subjectdifferentiationuk
dc.subjectfemininityuk
dc.subjectmasculinityuk
dc.titleҐендерна диференціація комунікативних стратегій в англомовному мікроблогінгуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.