Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26365
Назва: Ґендерна диференціація комунікативних стратегій в англомовному мікроблогінгу
Автори: Прокопенко, Антоніна
Рава, Валерія
Ключові слова: блогер, мікрлоблог, ґендер, вербальна поведінка, комунікативні стратегії, диференціація, фемінність, мускулінність, blogger, microblogging, gender, verbal behaviour, communicative strategies, differentiation, femininity, masculinity
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ “УжНУ”
Бібліографічний опис: Прокопенко А., Рава В. Ґендерна диференціація комунікативних стратегій в англомовному мікроблогінгу/А. Прокопенко/ / Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.17./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2019. C.104-112.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються комунікативні стратегії англомовних мікроблогерів, які вони використовують під час проведення інтерв’ю. Основний фокус уваги зосереджено саме на ґендерному аспекті використання комунікативних стратегій. Задля об’єктивної оцінки у запропонованому дослідженні аналізується комунікативна поведінка різностатевих та різновікових блогерів, з різною тематичною орієнтацією інтерв’ю. Виокремлені певні групи лексичних одиниць допомогли схарактеризувати тенденцію їх вживання поміж жінок- та чоловіків-блогерів. Також, визначено ґендерну складову комунікативних стратегій і технік, якими користуються блогери. Аналіз базується на лінгвістичному, лінгвосеміотичному та лінгвостилістичному аспектах.
The article introduces the results of the given research in the field of microblogging. It deals with the communicative strategies of English-speaking micro bloggers that are used in the interview. The linguistic aspects of verbal behaviour of English-speaking bloggers are analysed in detail. Namely, the main attention is focused on gender aspect of the using of communicative strategies. Some groups of bloggers, which are subdivided by sex, age and thematic orientation, were selected in order to fulfil this research. Designated groups of lexical units helped to characterize the tendency of their use among women and men-bloggers. The linguistic features of both bloggers’ sexes are revealed. The analysis is based on linguistic, linguistic-semiotic and linguistic-stylistic aspects.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26365
Розташовується у зібраннях:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ґендерна диференціація комунікативних стратегій.pdf674.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.