Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26413
Title: Рольова гра як один з активних методів навчання іноземної мови
Authors: Годованець, Наталія Іванівна
Леган, Вікторія Петрівна
Keywords: активні методи навчання, ситуація, рольова гра, студент, іншомовна компетенція, active methods of studying, situation, role-play, student, foreign competence
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ “УжНУ”
Citation: Годованець Н., Леган В. Рольова гра як один з активних методів навчання іноземної мови/ Н. Годованець// Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.17./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2019. C.223-231.
Abstract: У статті розглянуто рольову гру як один із методів активного навчання іноземній мові. Проаналізовано класифікації та моделі методів навчання, а також описано сучасні технології навчання. Зі статті стає зрозумілим, що перевагою активного навчання є використання попереднього досвіду, нові перспективи,відкритість по відношенню до результатів навчання та взаємопідтримка і взаємонавчання. Саме рольова гра як групова форма навчання, у процесі якої використовується рольова структура ведення заняття, тобто набір ролей, які регламентують діяльність і поведінку студентів- відіграє важливу роль в активізації навчально-виховного процесу пізнавально-оцінювальної та практичної діяльності учасників заняття. Саме цей активний метод ставить їх у ситуацію, що включає ті ж обмеження, мотивацію, що існують у реальному
In a given article the role play is considered as one of the methods of active teaching of a foreign language. Classification and models of teaching methods are analyzed, and modern teaching technologies are described. From the article, it becomes clear that the advantage of active learning is the use of prior experience, new perspectives, openness to learning outcomes,mutual support and mutual learning. It is a role-play game as a group form of learning, in which the role structure of the class is used, that is, a set of roles that regulate the activities and behavior of students-plays an important role in activating the educationalprocess of cognitive-evaluative and practical activity of participants in the class. It is this active method that puts them into a situation that includes the same restrictions, motivations that exist in the real world.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26413
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.