Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26419
Title: Роль міжкультурної комунікації у фаховій підготовці перекладачів
Authors: Ляшина, А.
Keywords: полікультурна освіта, полікультурний підхід, міжкультурна компетентність, соціокультурний простір, мовна полікультурна освіта, multicultural education, multicultural approach, intercultural competence, sociocultural space, intercultural communication, language multicultural education
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ “УжНУ”
Citation: Ляшина А. Роль міжкультурної комунікації у фаховій підготовці перекладачів/ А. Ляшина// Сучасні дослідження з іноземної філології:збірник наукових праць. Вип.17./ред.кол.М.П.Фабіан (гол.ред.), С.В.Голик, О.М.Гвоздяк та ін Ужгород:ДВНЗ “УжНУ”, 2019. C.258-265.
Abstract: Актуальність статті зумовлена необхідністю нових підходів до фахової підготовки перекладачів у період глобалізації. Мета цієї статті − репрезентувати результати дослідження процесу підготовки перекладачів для галузі міжнародних відносин. Завдання дослідження полягає у визначенні особливостей процесу підготовки перекладачів для галузі міжнародних відносин. Матеріалом дослідження слугував полікультурний підхід до вивчення англійської мови як один із сучасних методів підготовки перекладачів. Методика дослідження полягає в комплексному застосуванні різних методів: гіпотетичного, статистичного та методу моделювання. У запропонованій статті розглядається необхідність сучасного підходу до полікультурної освіти студентів у процесі вивчення іноземних мов. У результаті дослідження виявилося, що формування у перекладача крос-культурної компетенції є сучасною вимогою щодо ефективного спілкування в полікультурному суспільстві. Проведене дослідження дало змогу виявити, що впровадження діалогу культур мовними засобами дає ефективний результат для підготовки перекладачів у полікультурному середовищі.
A. Liashyna. Intercultural Communication and Professional Training of Translators. The article deals with the multicultural approach to studying foreign languages as one of modern methods of teaching foreign languages. It has been found out that teaching a foreign language and foreign culture in terms of multiculturalism develops students’ ability to communicate, to co-exist with people of different ethnic groups which gives students an opportunity to comprehend the values of global civilization. The article examines the conditions and ways of forming intercultural competence of a student as an integral personality. Nowadays tolerance is of great importance for all people. In a democratic society respect, protection of human rights and freedoms play an important role. Thus, there is a need for multicultural education of youth, that means knowledge of national culture and tolerance of other cultures, mastering the system of communication skills. Special attention must be paid to youth’s understanding and interaction in terms of multiculturalism.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26419
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 17, 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.