Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвиненко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-03T11:45:27Z-
dc.date.available2014-12-03T11:45:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛогвиненко, Т. О. Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі [Текст] / Т. О. Логвиненко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 86–89. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 89 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/264-
dc.descriptionThe process of integration in the system of higher education of European countries is under consideration in the article. The author has conducted the analysis on the basis of its development in Scandinavian countries: Sweden, Denmark, Norway. The high level of functioning of higher education has been characterized. The main tendencies of its development are: democratization, internationalization, humanitarization, high quality, realization of the main fundamentals of Bologna Convention. The leading role of universities has been underlined with the help of particular examples of their activities. Key words: education, system of higher education, university, educational sphere, modernization, educational process, Bologna Convention, integration, international cooperation, globalization, quality of education, humanitarization, internationalization.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються інтегративні процеси у вищій освіті європейських країн. Аналіз здійснюється на основі її розвитку у країнах Скандинавії: Швеції, Данії, Норвегії. Розкривається високий рівень функціонування вищої освіти. Провідними тенденціями її розвитку є демократизація, інтернаціоналізація, гуманітаризація, висока якість, реалізація положень Болонської Конвенції. Підкреслюється провідна роль університетів у системі вищої освіти з використанням конкретних прикладів їх діяльності. Ключові слова: освіта, система вищої освіти, університет, освітній простір, модернізація, навчальний процес, Болонська Конвенція, інтеграція, міжнародна співпраця, глобалізація, якість навчання, гуманізація, інтернаціоналізація.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсистема вищої освітиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectБолонська Конвенціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectміжнародна співпрацяuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectякість навчанняuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk
dc.titleВища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському виміріuk
dc.title.alternativeIgher education in Denmark, Norway and Sweden in the modern european contextuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.