Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/264
Назва: Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі
Інші назви: Igher education in Denmark, Norway and Sweden in the modern european context
Автори: Логвиненко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: освіта, система вищої освіти, університет, освітній простір, модернізація, навчальний процес, навчальний процес, Болонська Конвенція, інтеграція, міжнародна співпраця, глобалізація, якість навчання, гуманізація, інтернаціоналізація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Логвиненко, Т. О. Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі [Текст] / Т. О. Логвиненко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 86–89. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 89 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються інтегративні процеси у вищій освіті європейських країн. Аналіз здійснюється на основі її розвитку у країнах Скандинавії: Швеції, Данії, Норвегії. Розкривається високий рівень функціонування вищої освіти. Провідними тенденціями її розвитку є демократизація, інтернаціоналізація, гуманітаризація, висока якість, реалізація положень Болонської Конвенції. Підкреслюється провідна роль університетів у системі вищої освіти з використанням конкретних прикладів їх діяльності. Ключові слова: освіта, система вищої освіти, університет, освітній простір, модернізація, навчальний процес, Болонська Конвенція, інтеграція, міжнародна співпраця, глобалізація, якість навчання, гуманізація, інтернаціоналізація.
Опис: The process of integration in the system of higher education of European countries is under consideration in the article. The author has conducted the analysis on the basis of its development in Scandinavian countries: Sweden, Denmark, Norway. The high level of functioning of higher education has been characterized. The main tendencies of its development are: democratization, internationalization, humanitarization, high quality, realization of the main fundamentals of Bologna Convention. The leading role of universities has been underlined with the help of particular examples of their activities. Key words: education, system of higher education, university, educational sphere, modernization, educational process, Bologna Convention, integration, international cooperation, globalization, quality of education, humanitarization, internationalization.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/264
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.