Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26721
Title: Розвиток просторової уяви учнів у процесі вивчення стереометрії з використанням динамічних комп'ютерних моделей
Authors: Гулівата, І.
Keywords: просторова уява учнів, динамічні комп’ютерні моделі, розв’язування стереометричних задач, пространственное воображение учащихся, динамичные компьютерные модели, решения стереометрических задач, spatial imagination of students, dynamic computer models, solving the stereometric problems
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гулівата, І. Розвиток просторової уяви учнів у процесі вивчення стереометрії з використанням динамічних комп'ютерних моделей [Текст] / І. Гулівата // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.46-49.
Abstract: У статті запропоновано методи використання динамічних комп’ютерних моделей (ДКМ) на заняттях геометрії. Застосування ДКМ під час розв’язування стереометричних задач на побудову перерізу піраміди дає можливість ефективно будувати навчальний процес та сприяє формуванню просторових уявлень учнів, враховуючи індивідуальні особливості їх розвитку і принципи диференційованого навчання.
В статье предложены методы использования динамических компьютерных моделей (ДКМ) на занятиях по геометрии. Применение ДКМ во время решения стереометрических задач на построение сечения пирамиды позволяет эффективно строить учебный процесс и способствует формированию пространственных представлений учащихся, учитывая индивидуальные особенности их развития и принципы дифференцированного обучения.
The author of the article has provided methods of use of dynamic computer models (DCM) on geometry lessons. Us of DCM while solving the stereometric tasks on construction of section of a pyramid allows building of effectively educational process of training and assists the formation of spatial representations of pupils, taking into account specific personal characteristics of development and principles of differentiated training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26721
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.