Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26734
Назва: Особистісно орієнтовані технології підготовки майбутніх гувернерів у ВНЗ
Автори: Кобилянська, Л.
Ключові слова: індивідуальне навчання, кейс–технології, підготовка гувернерів, контекстне навчання, индивидуальное обучение, кейс-технологии, подготовка гувернеров, контекстное обучение, individual learning, case-technology, contextual learning
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кобилянська, Л. Особистісно орієнтовані технології підготовки майбутніх гувернерів у ВНЗ [Текст] / Л. Кобилянська // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.59-62.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі використання особистісно орієнтованих технологій у процесі вузівської підготовки майбутніх фахівців індивідуального навчання й виховання дітей-гувернерів. Розглянуто шляхи, форми та методи впровадження технологій контекстного навчання, кейс–технологій у навчальний процесі вузу з метою формування професійних знань, умінь та навичок майбутніх домашніх педагогів.
Статья посвящена проблеме использования личностно ориентированных технологий в процессе вузовской подготовки будущих специалистов индивидуального обучения и воспитания детей-гувернеров. Рассмотрены пути, формы и методы внедрения технологий контекстного обучения, кейс-технологий в учебный процессе вуза с целью формирования профессиональных знаний, умений и навыков будущих домашних педагогов.
The author of the article has considered the issue of the use of personality-oriented technologies in the process of training in educational establishment university of future specialists for individual teaching and education of children-governers. Ways, forms and methods of technology of context teaching have been considered as well as using the case-technologies in the educational process of the institution with the aim to develop professional knowledge and skills of future home teachers.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26734
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.