Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26780
Title: Сучасні технології викладання зарубіжної літератури
Authors: Розман, І.
Keywords: логічні схеми-конспекти, знаки-символи, наочність, логические схемы-конспекты, знаки-символы, наглядность, logic-synopses (LCS) schemes, signs–symbols, visual aids
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Розман, І. Сучасні технології викладання зарубіжної літератури [Текст] / І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.91-94.
Abstract: В статті розглядаються окремі аспекти використання логічних схем-конспектів (ЛКС) на уроках зарубіжної літератури у 9-11-х класах загальноосвітньої школи. Розглянуто методологічні засади використання наочності нового типу в навчанні.Розкрито теоретичні основи систематизації, структурування та кодування навчального матеріалу за допомогою знаків-символів
В статье рассматриваются отдельные аспекты использования логических схем-конспектов (ЛКС) на уроках зарубежной литературы в 9-11-х классах общеобразовательной школы. Рассмотрены методологические основы использования наглядности нового типа в обучении. Раскрыты теоретические основы систематизации, структурирования и кодирования учебного материала с помощью знаков-символов/
The author of the article has considered particular aspects of logic-synopses (LCS) schemes use on the lessons of foreign literature in 9-11 grades of the secondary school. Methodological bases of use of visual aids of a new type in teaching process have been considered. Theoretical basis of systematisation, structuring and coding of an educational material with signs-symbols have been revealed.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26780
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.