Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26794
Назва: Розв'язування задач з фізики - основна ланка в системі корекційно-розвивального навчання учнів із затримкою психічного розвитку
Автори: Сиротюк, В.
Ключові слова: вирішення завдань, учні із затримкою психічного розвитку, решение задач, учащиеся с задержкой психического развития, tasks solving, pupils with mental retardation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сиротюк, В. Розв'язування задач з фізики - основна ланка в системі корекційно-розвивального навчання учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] / В. Сиротюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.98-101.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання методики навчання учнів із затримкою психічного розвитку вирішувати фізичні задачі.Наведені загальні правила вирішення якісних, обчислювальних та експериментальних завдань.
В статье рассматриваются вопросы методики обучения учащихся с задержкой психического развития решению физических задач. Приведены общие правила решения качественных, вычислительных и и экспериментальных задач.
This author of the article has considered the methods of teaching pupils with mental retardation to solve tasks on physics.General rules of solving of quality, computational and experimental tasks have been provided.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26794
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ - ОСНОВНА ЛАНКА.pdf126.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.