Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2679
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2015-06-15T11:24:28Z-
dc.date.available2015-06-15T11:24:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЗілгалова О.А. Проблема критеріїв виділення малих підприємств в економічній теорії та практичній діяльності / Зілгалова О.А. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2007. – Вип.21. – С.108-113uk
dc.identifier.other1881Ч: 0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2679-
dc.descriptionThis article concerns the development of such conceptions as enterprising, enterprise, small and middle business, small and middle firm in the historical economic thought and during modern days. The author dedicates her main attention to the definition of conceptions, their transformation under the influence of different changes in the social economic relations and under the influence of other circumstances. The necessity and purpose of small and middle business separation into the individual sector of nowadays economy and the main quantitative and qualitative characteristics of this separation are also described in the article. Key words: Enterprising, Enterprise, Small and Middle Business, Small and Middle Firm, Venture Enterprise, Bolton’s Characteristics of Small Enterprise Separation, Innovation, the Theory of Market Cells.uk
dc.description.abstractВ статі розглядається економічна сутність понять „підприємництво”, „мале підприємництво”, „мале підприємство”, а також існуючі критерії віднесення підприємств до категорії малих. Значна увага приділяється існуючим причинам виділення малих підприємств в окремих сектор економіки, теоріям, що пояснюють ці процеси. Обґрунтовується необхідність виділення тих чи інших критеріїв для визначення малих підприємств, їх ефективність та достатність, сутність і важливість кількісних та якісних параметрів віднесення підприємств до категорії малих, їх взаємодоповнюваність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;Випуск 21-
dc.subjectМалий і середній бізнесuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectкількісні та якісні критеріїuk
dc.subjectтеорія ринкових нішuk
dc.subjectвиділення малих підприємствuk
dc.subjectвиділення малих підприємствuk
dc.subjectБолтонські критеріїuk
dc.subjectмале підприємствоuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.titleПроблема критеріїв виділення малих підприємств в економічній теорії та практичній діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kurei_Article2007_Visnyk UzhNU.pdfОсновна стаття4.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.