Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТабанюхова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-25T12:17:25Z-
dc.date.available2019-11-25T12:17:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТабанюхова О. М. Використання когнітивно-комунікативного методу у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / О. М. Табанюхова // Лінгвістичні та соціокультурні проблеми в перекладі. Матеріали міжвузівського семінару. – К.: ЦННПВ НА СБУ, 2017. – С. 100-106uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26882-
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст, лінгводидактичні принципи, теоретичні та концептуальні засади когнітивно-комунікативного методу, а також обґрунтовується доцільність використання цього методу у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦННПВ НА СБУuk
dc.subjectкогнітивно-комунікативний методuk
dc.subjectсоціокультурні компетенціїuk
dc.subjectпізнавальнийuk
dc.subjectкреативнийuk
dc.subjectінтеграційнийuk
dc.subjectособистісний принципиuk
dc.titleВикористання когнітивно-комунікативного методу у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Табанюхова О. М..pdf290.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.