Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26882
Назва: Використання когнітивно-комунікативного методу у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах
Автори: Табанюхова, Олена Миколаївна
Ключові слова: когнітивно-комунікативний метод, соціокультурні компетенції, пізнавальний, креативний, інтеграційний, особистісний принципи
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЦННПВ НА СБУ
Бібліографічний опис: Табанюхова О. М. Використання когнітивно-комунікативного методу у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / О. М. Табанюхова // Лінгвістичні та соціокультурні проблеми в перекладі. Матеріали міжвузівського семінару. – К.: ЦННПВ НА СБУ, 2017. – С. 100-106
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст, лінгводидактичні принципи, теоретичні та концептуальні засади когнітивно-комунікативного методу, а також обґрунтовується доцільність використання цього методу у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26882
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Табанюхова О. М..pdf290.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.