Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27093
Назва: | Сутнісний аналіз принципу державної охорони сім’ї |
Автори: | Менджул, Марія Василівна |
Ключові слова: | принцип, державнв охорона, сім'я, материнство, батьківство, дитинство |
Дата публікації: | лис-2019 |
Бібліографічний опис: | Менджул М.В. Сутнісний аналіз принципу державної охорони сім’ї. Правова держава. 2019. № 36. С. 59-66. |
Короткий огляд (реферат): | В рамках дослідження встановлено, що принцип державної охорони сім’ї зафіксований як на рівні міжнародних актів, так і в національному законодавстві. Обґрунтовано, що сутнісний зміст вказаного принципу розкривається через позитивні зобов’язання держави в сфері охорони сім’ї. В рамках статті проаналізовано зарубіжний досвід визначення на законодавчому змістовних елементів принципу державної охорони сім’ї. Досліджено значення принципу державної охорони сім’ї в надзвичайних ситуаціях, в тому числі і щодо захисту права на сім’ю внутрішньо переміщених осіб. Встановлено, що принцип державної охорони сім’ї передбачає комплекс нормотворчих, правозастосовних, організаційно-розпорядчих, фінансових, ідеологічно-виховних заходів з боку держави щодо забезпечення сприятливих умов для створення та належного функціонування сім’ї, а також її захисту. Правовий механізм державної охорони сім’ї є системою правових норм, що встановлюють гарантії реалізації особою права на сім’ю, а також інституцій, що сприяють належному функціонуванню та захисту сім’ї, материнства (батьківства) та дитинства. Обгрунтовано, що сутнісний зміст принципу державної охорони сім’ї розкривається через позитивні зобов’язання держави в сфері охорони сім’ї, в тому числі: надавати допомогу при утворенні сімей, та під час виховання ними дітей; вжити належних заходів для забезпечення рівності подружжя та захисту дітей у разі розірвання шлюбу; створити людині умови для материнства (батьківства), забезпечити охорону їх прав; вживати заходи з особливої охорони матерів протягом розумного строку до і після пологів; прийняти законодавство щодо захисту особи від свавільного чи незаконного втручання в сімейне життя; забезпечити пріоритет сімейного виховання дитини та інші. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27093 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Правова держава - 36 - 2019-1.pdf | 483.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.