Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27300
Title: Formation of management system for a tourism enterprise based on the use of innovative marketing technologies
Other Titles: FORMATION OF A MANAGEMENT SYSTEM FOR A TOURISM ENTERPRISE BASED ON THE USE OF INNOVATIVE MARKETING TECHNOLOGIES
Authors: Маттхнаі, Екоуагхе
Keywords: інформація, управління, маркетингова стратегія, інформаційні комунікаційні технології, маркетингові технології
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Matthnai, E. Formation of management system for a tourism enterprise based on the use of innovative marketing technologies [Текст] / E. Matthnai // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 27№Ч. 1. – C.7-14
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: Дана стаття присвячена формуванню системи управління туристичним підприємством на основі використання інноваційних маркетингових технологій. Розвиток і прийняття рішень в туристичному маркетингу супроводжується використанням методик, що враховують умови невизначеності в бізнесі і ступінь ризику. Останні можуть бути значно зменшені завдяки наявності надійної, достатньої, реальної та своєчасної інформації. Крім того, важливо пам'ятати, що будь-який хороший цифровий маркетинговий план базується на ряді добре побудованих профілів клієнтів, які окреслюють конкретні типи людей, яких туроператор хоче досягти через свої маркетингові кампанії. Незважаючи на те, що ви не повинні запускати нову маркетингову кампанію, поки не знайдете уявлення про демографічні показники, інтереси та діяльність веб-орієнтованого клієнта, ви також повинні постійно розвивати цей профіль на основі ваших останніх даних. Концепція маркетингу припускає, що інформація є не менш важливим ресурсом підприємства, ніж фінанси і персонал. зростання численних підприємств було зумовлене рекламою та маркетингом через традиційні шляхи – у тому числі газети, рекламні ролики, листівки та радіо. Вони створили чудеса для початкового зростання, але в цифрову епоху цей підхід потребує адаптації та розширення, щоб з'єднатися з сучасними споживачами. Таким чином, для успішного функціонування туристичного підприємства на всіх етапах його діяльності маркетингова інформація має першорядне значення. Пояснювальна інформація дає змогу сформулювати уявлення про фактори та причини зміни системи управління. Це робить, що планова інформація використовується у процесі розробки та прийняття рішень для цілей, стратегій та дій маркетингових програм. Метою статті є вивчення факторів впливу маркетингу на систему управління компанії, а також векторів, які можуть призвести до розробки адміністративної структури підприємства з використанням маркетингових технологій.
This article deals with the formation of a management system for a tourism enterprise based on the use of innovative marketing technologies. Development and decision making in tourism marketing are accompanied by the use of techniques that take into account the conditions of uncertainty in business and the degree of risk. The latter can be significantly reduced by having reliable, sufficient, real, and timely information. The concept of marketing assumes that information is not a less important resource of the enterprise than finance and personnel. Thus, to ensure the successful operation of a tourist enterprise at all stages of its activity, marketing information is of paramount importance. Explanatory information makes it possible to formulate an idea of the factors and causes of a change in the management system. This makes that planned information is used in the development and decision-making process for goals, strategies and indeed marketing programs. The purpose of the article is to study the factors of influence of marketing on the management system of a company, as well as the vectors which may lead to the design of an enterprise’s administrative structure using marketing technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27300
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 27 Частина 1 - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FORMATION OF A MANAGEMENT SYSTEM FOR A TOURISM ENTERPRISE.pdf513.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.