Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-12-26T12:50:52Z-
dc.date.available2019-12-26T12:50:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСинишина В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності / В. Синишина // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444-
dc.description.abstractВ статті проаналізовані психолого-педагогічні умови формування готовності до діяльності студентів, майбутніх практичних психологів. Визначено, що сформовані творчі вміння (поряд з іншими професійноважливими якостями) виступають одним з показників професійної компетентності майбутнього практичного психолога і впливають на формування оптимальної психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Ефективне формування готовності до професійної діяльності орієнтується на особистісно-діяльнісний підхід у навчанні студента, необхідною умовою цього процесу є використання практичних професійних ситуацій «кейс-стаді», моделювання професійних ситуацій, проблемна лекція, «групова дискусія».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрактичний психологuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk
dc.subjectкейс-методuk
dc.subjectпроблемна лекціяuk
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ.pdf507.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.