Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444
Назва: | Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності |
Автори: | Синишина, Вікторія Михайлівна |
Ключові слова: | практичний психолог, фахова підготовка, інтерактивні технології, особистісно-орієнтований підхід, кейс-метод, проблемна лекція |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Синишина В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності / В. Синишина // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовані психолого-педагогічні умови формування готовності до діяльності студентів, майбутніх практичних психологів. Визначено, що сформовані творчі вміння (поряд з іншими професійноважливими якостями) виступають одним з показників професійної компетентності майбутнього практичного психолога і впливають на формування оптимальної психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Ефективне формування готовності до професійної діяльності орієнтується на особистісно-діяльнісний підхід у навчанні студента, необхідною умовою цього процесу є використання практичних професійних ситуацій «кейс-стаді», моделювання професійних ситуацій, проблемна лекція, «групова дискусія». |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ.pdf | 507.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.