Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444
Title: | Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності |
Authors: | Синишина, Вікторія Михайлівна |
Keywords: | практичний психолог, фахова підготовка, інтерактивні технології, особистісно-орієнтований підхід, кейс-метод, проблемна лекція |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Синишина В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності / В. Синишина // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 |
Abstract: | В статті проаналізовані психолого-педагогічні умови формування готовності до діяльності студентів, майбутніх практичних психологів. Визначено, що сформовані творчі вміння (поряд з іншими професійноважливими якостями) виступають одним з показників професійної компетентності майбутнього практичного психолога і впливають на формування оптимальної психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Ефективне формування готовності до професійної діяльності орієнтується на особистісно-діяльнісний підхід у навчанні студента, необхідною умовою цього процесу є використання практичних професійних ситуацій «кейс-стаді», моделювання професійних ситуацій, проблемна лекція, «групова дискусія». |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27444 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ.pdf | 507.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.