Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавиденко, І. О.-
dc.date.accessioned2020-01-31T09:33:09Z-
dc.date.available2020-01-31T09:33:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДавиденко, І. О. Тематологічна парадигма української прозової Овідіани другої половини ХХ століття [Текст] / І. О. Давиденко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2№Вип. 7. – С. 162-166uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27823-
dc.description.abstractСтаття присвячена порівняльному аналізу роману «Скандал в імператорському сімействі» (1988 р.) Валентина Чемериса та повісті «Літній птах на зимовому березі» (1989 р.) Юрія Мушкетика. Основну увагу зосереджено на ори- гінальності проблемно-тематичних рівнів інтерпретації образу Овідія. Визначено, що в стереоскопічному світі роману В. Чемериса протистояння між поетом і імператором репрезентоване на тлі політичної та творчої роздвоєності антаго- ністів. Натомість для Ю. Мушкетика концептуальними стали проблеми деструктивного впливу тоталітаризму на літера- туру, циклічності історії, а також інтеграції в Чужий/Інший культурний універсум. Результати проведеного дослідження важливі в контексті системного вивчення особливостей авторських прочитань біографії давньоримського письменника.uk
dc.description.abstractThe article concentrates on comparative analysis of the novel “The Scandal in the Emperor’s Family” (1988) by Valentin Chemeris and the story “The Summer Bird on the Winter Coast” (1989) by Juriy Mushketyk. Special attention is given to the thematic fields of the interpretations of Ovidʼs figure. It is shown that in the stereoscopic fiction world of the V. Chemerisʼ novel a confrontation between the poet and the emperor is represented against the background of the political and artistic duality of the antagonists. Instead of that, for J. Mushketyk, the problems of totalitarianism’s destructive influence on literature, the cyclical nature of history, as well as integration into the Another’s/Others cultural Universe became conceptual. The study results are essential for systematic investigation of authors’ interpretations of Ovid’s biography.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectОвідійuk
dc.subjectпорівняльне літературознавствоuk
dc.subjectпроблемаuk
dc.subjectтемаuk
dc.titleТематологічна парадигма української прозової Овідіани другої половини ХХ століттяuk
dc.title.alternativeTHEMATOLOGICAL PARADIGM OF UKRAINIAN PROSE OVIDIANA OF THE SECOND HALF OF THE 20TH CENTURYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 2 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.