Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27823
Назва: Тематологічна парадигма української прозової Овідіани другої половини ХХ століття
Інші назви: THEMATOLOGICAL PARADIGM OF UKRAINIAN PROSE OVIDIANA OF THE SECOND HALF OF THE 20TH CENTURY
Автори: Давиденко, І. О.
Ключові слова: інтерпретація, Овідій, порівняльне літературознавство, проблема, тема
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Давиденко, І. О. Тематологічна парадигма української прозової Овідіани другої половини ХХ століття [Текст] / І. О. Давиденко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2№Вип. 7. – С. 162-166
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена порівняльному аналізу роману «Скандал в імператорському сімействі» (1988 р.) Валентина Чемериса та повісті «Літній птах на зимовому березі» (1989 р.) Юрія Мушкетика. Основну увагу зосереджено на ори- гінальності проблемно-тематичних рівнів інтерпретації образу Овідія. Визначено, що в стереоскопічному світі роману В. Чемериса протистояння між поетом і імператором репрезентоване на тлі політичної та творчої роздвоєності антаго- ністів. Натомість для Ю. Мушкетика концептуальними стали проблеми деструктивного впливу тоталітаризму на літера- туру, циклічності історії, а також інтеграції в Чужий/Інший культурний універсум. Результати проведеного дослідження важливі в контексті системного вивчення особливостей авторських прочитань біографії давньоримського письменника.
The article concentrates on comparative analysis of the novel “The Scandal in the Emperor’s Family” (1988) by Valentin Chemeris and the story “The Summer Bird on the Winter Coast” (1989) by Juriy Mushketyk. Special attention is given to the thematic fields of the interpretations of Ovidʼs figure. It is shown that in the stereoscopic fiction world of the V. Chemerisʼ novel a confrontation between the poet and the emperor is represented against the background of the political and artistic duality of the antagonists. Instead of that, for J. Mushketyk, the problems of totalitarianism’s destructive influence on literature, the cyclical nature of history, as well as integration into the Another’s/Others cultural Universe became conceptual. The study results are essential for systematic investigation of authors’ interpretations of Ovid’s biography.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27823
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 2 2019



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.