Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩукіна, О.-
dc.date.accessioned2020-02-10T12:16:21Z-
dc.date.available2020-02-10T12:16:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЩукіна, О. Формування позитивної соціальної спрямованості студентської молоді [Текст] / О. Щукіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія :Педагогіка. Соціальна робота / ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С. 128–132. – Бібліогр. : с. 132 (12 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27969-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблему формування позитивної соціальної спрямованості студентської молоді навчальних закладів третього та четвертого рівнів акредитації. Спрямованість трактується як відносно стійке утворення у мотиваційній сфері особистості, яке визначає домінуюче ставлення людини до себе, процесу та результатів власної діяльності, а також до оточуючих та зовнішнього світу, взагалі. Доведено домінуючу роль студентського колективу у формуванні позитивної соціальної спрямованості.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема формирования позитивной социальной направленности студенческой молодежи учебных заведений третьего и четвертого уровней аккредитации. Направленность трактуется как относительно стойкое образование в мотивационной сфере личности, которое определяет доминирующее отношение человека к себе, процесса и результатов собственной деятельности, а также к окружающим и внешнему миру, вообще. Доказано доминирующую роль студенческого коллектива в формировании позитивной социальной направленности.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issue of formation of social orientation of student youth of the educational establishments of the 3d and 4th levels of accreditation. The orientation is treated as relatively thing in the sphere of personal motivation that determines the dominant attitude of a person to oneself, process and results of activities, as well as to the outside world. The dominant role of student team in a positive social orientation has been proved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectпозитивна соціальна спрямованістьuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectформированиеuk
dc.subjectпозитивная социальная направленностьuk
dc.subjectстуденческая молодежьuk
dc.subjectstudent youthuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectpositive social orientationuk
dc.titleФормування позитивної соціальної спрямованості студентської молодіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.