Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27969
Назва: Формування позитивної соціальної спрямованості студентської молоді
Автори: Щукіна, О.
Ключові слова: студентська молодь, позитивна соціальна спрямованість, формування, формирование, позитивная социальная направленность, студенческая молодежь, student youth, formation, positive social orientation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Щукіна, О. Формування позитивної соціальної спрямованості студентської молоді [Текст] / О. Щукіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія :Педагогіка. Соціальна робота / ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С. 128–132. – Бібліогр. : с. 132 (12 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто проблему формування позитивної соціальної спрямованості студентської молоді навчальних закладів третього та четвертого рівнів акредитації. Спрямованість трактується як відносно стійке утворення у мотиваційній сфері особистості, яке визначає домінуюче ставлення людини до себе, процесу та результатів власної діяльності, а також до оточуючих та зовнішнього світу, взагалі. Доведено домінуючу роль студентського колективу у формуванні позитивної соціальної спрямованості.
В статье рассмотрена проблема формирования позитивной социальной направленности студенческой молодежи учебных заведений третьего и четвертого уровней аккредитации. Направленность трактуется как относительно стойкое образование в мотивационной сфере личности, которое определяет доминирующее отношение человека к себе, процесса и результатов собственной деятельности, а также к окружающим и внешнему миру, вообще. Доказано доминирующую роль студенческого коллектива в формировании позитивной социальной направленности.
The author of the article has considered the issue of formation of social orientation of student youth of the educational establishments of the 3d and 4th levels of accreditation. The orientation is treated as relatively thing in the sphere of personal motivation that determines the dominant attitude of a person to oneself, process and results of activities, as well as to the outside world. The dominant role of student team in a positive social orientation has been proved.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27969
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.