Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28043
Назва: Діагностика стану готовності вчителів математки і фізики до формування в учнів ключових компетентностей засобами міжпредметних зв’язків
Автори: Бібік, Г.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бібік, Г. Діагностика стану готовності вчителів математики і фізики до формування в учнів ключових компетентностей засобами міжпредметних зв'язків [Текст] / Г. Бібік // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.21-23.
Короткий огляд (реферат): В статье рассморена проблема формирования у учащихся ключевых компететностей посредством межпредметных связей математики с физикой.
The author of the article has considered the issues of formation of key pupils competencies by means of intersubject connections of mathematics and physics in the educational proces of secondary school as from position of a mathematics teacher to the position of a physics teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28043
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.