Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28245
Название: Роль та завдання маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Готра, Вікторія Вікторівна
Товт, С.А.
Товт, Д.І.
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Роль та завдання маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі / В.В. Готра, С.А. Товт, Д.І. Товт // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 361-363.
Серия/номер: Творчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28245
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ТА ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ.pdf533.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.