Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГотра, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorТовт, С.А.-
dc.contributor.authorТовт, Д.І.-
dc.date.accessioned2020-02-18T11:21:22Z-
dc.date.available2020-02-18T11:21:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРоль маркетингу в системі оптової торгівлі / В.В. Готра, С.А. Товт, Д.І. Товт // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 358-360.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28247-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТворчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);-
dc.titleРоль маркетингу в системі оптової торгівліuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ.pdf538.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.