Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28247
Назва: Роль маркетингу в системі оптової торгівлі
Автори: Готра, Вікторія Вікторівна
Товт, С.А.
Товт, Д.І.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Роль маркетингу в системі оптової торгівлі / В.В. Готра, С.А. Товт, Д.І. Товт // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 358-360.
Серія/номер: Творчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28247
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ.pdf538.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.