Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorВажинський, Федір Анатолійович-
dc.contributor.authorКолодійчук, А. В.-
dc.date.accessioned2020-02-18T12:18:23Z-
dc.date.available2020-02-18T12:18:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМолнар, О. С. Особливості та основні сфери застосування сучасних інтернет-технологій в комерційній діяльності [Текст] / О. С. Молнар, Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.96-99. – Бібліогр.:с.98-99 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28251-
dc.description.abstractУ статті подано визначення термінів “інформація”, “економічна інформація”, “інформаційні технології”. З’ясовано питання сутності інформаційної системи як механізму управління інформацією та інформаційними потоками підприємства. Визначені функціональні напрямки використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Окреслено основні сфери застосування Інтернет-технологій в діяльності підприємств. Визначені переваги віртуального маркетингу в порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Виділено специфічні особливості маркетингових комунікацій на основі Інтернет-технологій, що обумовлюють їх значне поширення у комунікаційних стратегіях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во " Говерла"uk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectекономічна інформаціяuk
dc.subjectІнтернет-технологіїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.titleОсобливості та основні сфери застосування сучасних-інтернет технологій в комерційній діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.