Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28251
Назва: Особливості та основні сфери застосування сучасних-інтернет технологій в комерційній діяльності
Автори: Молнар, Олександр Сергійович
Важинський, Федір Анатолійович
Колодійчук, А. В.
Ключові слова: підприємство, інформація, економічна інформація, Інтернет-технології, ефективність, маркетингова діяльність, комунікації, ринок, споживач
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во " Говерла"
Бібліографічний опис: Молнар, О. С. Особливості та основні сфери застосування сучасних інтернет-технологій в комерційній діяльності [Текст] / О. С. Молнар, Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.96-99. – Бібліогр.:с.98-99 (12 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті подано визначення термінів “інформація”, “економічна інформація”, “інформаційні технології”. З’ясовано питання сутності інформаційної системи як механізму управління інформацією та інформаційними потоками підприємства. Визначені функціональні напрямки використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Окреслено основні сфери застосування Інтернет-технологій в діяльності підприємств. Визначені переваги віртуального маркетингу в порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Виділено специфічні особливості маркетингових комунікацій на основі Інтернет-технологій, що обумовлюють їх значне поширення у комунікаційних стратегіях.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28251
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.