Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородиський, М. П.-
dc.contributor.authorПоліщук, І. Р.-
dc.contributor.authorСемйон, В. С.-
dc.date.accessioned2020-02-18T12:48:09Z-
dc.date.available2020-02-18T12:48:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГородиський, М. П. Порядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспект [Текст] / М. П. Городиський, І. Р. Поліщук, В. С. Семйон // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.104-109. – Бібліогр.:с.108-109 ( 10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257-
dc.description.abstractЗапропоновано маркетинг розглядати як основний бізнес-процес підприємства, спрямований на створення попиту і пропозиції товарів, формування оптимальних цін на товари для досягнення максимального споживання та довгострокового прибутку відповідно до стратегії розвитку підприємства. Вважаємо за доцільне застосовувати наступну класифікацію маркетингових витрат для цілей бухгалтерського обліку та економічного аналізу: залежно від обсягів реалізації; за відношенням до звітного періоду; за елементами витрат; за доцільністю; за маркетинговою стратегією розвитку підприємства. Розроблено методичний підхід до облікового відображення розподілу маркетингових витрат між звітними періодами, який дозволить відображати в бухгалтерському обліку не потенційний, а фактичний фінансовий результат від операційної діяльності, адже всі маркетингові витрати даного звітного періоду будуть розподілені між реалізованими товарами і товарами на складі. Розподіл маркетингових витрат звітного періоду між реалізованою і нереалізованою продукцією стимулюватиме до виконання планів щодо реалізації продукції і сприятиме ефективності роботи в цілому підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во " Говерла"uk
dc.subjectбізнес-процесuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectбухгалтерський облікuk
dc.subjectекономічний аналізuk
dc.subjectрозподіл маркетингових витратuk
dc.titleПорядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспектuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.