Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257
Название: Порядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспект
Авторы: Городиський, М. П.
Поліщук, І. Р.
Семйон, В. С.
Ключевые слова: бізнес-процес, маркетинг, маркетингові витрати, бухгалтерський облік, економічний аналіз, розподіл маркетингових витрат
Дата публикации: 2019
Издательство: Вид-во " Говерла"
Библиографическое описание: Городиський, М. П. Порядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспект [Текст] / М. П. Городиський, І. Р. Поліщук, В. С. Семйон // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.104-109. – Бібліогр.:с.108-109 ( 10 назв).
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано маркетинг розглядати як основний бізнес-процес підприємства, спрямований на створення попиту і пропозиції товарів, формування оптимальних цін на товари для досягнення максимального споживання та довгострокового прибутку відповідно до стратегії розвитку підприємства. Вважаємо за доцільне застосовувати наступну класифікацію маркетингових витрат для цілей бухгалтерського обліку та економічного аналізу: залежно від обсягів реалізації; за відношенням до звітного періоду; за елементами витрат; за доцільністю; за маркетинговою стратегією розвитку підприємства. Розроблено методичний підхід до облікового відображення розподілу маркетингових витрат між звітними періодами, який дозволить відображати в бухгалтерському обліку не потенційний, а фактичний фінансовий результат від операційної діяльності, адже всі маркетингові витрати даного звітного періоду будуть розподілені між реалізованими товарами і товарами на складі. Розподіл маркетингових витрат звітного періоду між реалізованою і нереалізованою продукцією стимулюватиме до виконання планів щодо реалізації продукції і сприятиме ефективності роботи в цілому підприємства.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.