Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257
Title: Порядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспект
Authors: Городиський, М. П.
Поліщук, І. Р.
Семйон, В. С.
Keywords: бізнес-процес, маркетинг, маркетингові витрати, бухгалтерський облік, економічний аналіз, розподіл маркетингових витрат
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во " Говерла"
Citation: Городиський, М. П. Порядок розподілу витрат на здійснення маркетингу як бізнес–процесу: обліково – аналітичні аспект [Текст] / М. П. Городиський, І. Р. Поліщук, В. С. Семйон // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.104-109. – Бібліогр.:с.108-109 ( 10 назв).
Abstract: Запропоновано маркетинг розглядати як основний бізнес-процес підприємства, спрямований на створення попиту і пропозиції товарів, формування оптимальних цін на товари для досягнення максимального споживання та довгострокового прибутку відповідно до стратегії розвитку підприємства. Вважаємо за доцільне застосовувати наступну класифікацію маркетингових витрат для цілей бухгалтерського обліку та економічного аналізу: залежно від обсягів реалізації; за відношенням до звітного періоду; за елементами витрат; за доцільністю; за маркетинговою стратегією розвитку підприємства. Розроблено методичний підхід до облікового відображення розподілу маркетингових витрат між звітними періодами, який дозволить відображати в бухгалтерському обліку не потенційний, а фактичний фінансовий результат від операційної діяльності, адже всі маркетингові витрати даного звітного періоду будуть розподілені між реалізованими товарами і товарами на складі. Розподіл маркетингових витрат звітного періоду між реалізованою і нереалізованою продукцією стимулюватиме до виконання планів щодо реалізації продукції і сприятиме ефективності роботи в цілому підприємства.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28257
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.