Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28258
Title: | Стартап як вид інноваційного бізнесу:обліковий вимір понятійного апарату |
Authors: | Грицак, О. С. Клим, Н. М. |
Keywords: | стартап, стартап-діяльність, стартап-проект, стартап-компанія, обліково-аналітичне забезпечення, інноваційна діяльність, управління |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид-во " Говерла" |
Citation: | Грицак, О. С. Стартап як вид інноваційного бізнесу:обліковий вимір понятійного апарату [Текст] / О. С. Грицак, Н. М. Клим // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.В.Готра, Л.М.Газуда та ін. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2(54). – С.110-115. – Бібліогр.:с.114 (13 назв). |
Abstract: | У статті розглянуто сутність основних понять, які характеризують об’єкт дослідження: стартап, стартап-діяльність, стартап-проект, стартап-компанія, інноваційна діяльність, високотехнологічна діяльність тощо. Встановлено, що спільним серед всіх досліджуваних визначень є поняття «стартап». Ідентифіковано основні форми стартап (стартап-проект і стартап-компанія), які є взаємопов’язаними та узагальнюються в єдиному понятті «стартап-діяльність». Встановлено, що інноваційна, високотехнологічна та інші види діяльності в даній сфері дослідження є похідними та охоплюють основні аспекти стартап-діяльності. Розкрито особливості та визначено економічну сутність понять «стартап», «стартап-компанія» та «стартап-проект». Теоретично обґрунтовано, що поняття «стартап» використовується в обох значеннях – проекту та компанії. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28258 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (54) - 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАРТАП ЯК ВИД ІННОВАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ.pdf | 789.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.