Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГотра, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorСпоришко, О.-
dc.date.accessioned2020-02-19T11:42:26Z-
dc.date.available2020-02-19T11:42:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГотра В., Споришко О. Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості / В. Готра, О. Споришко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ: Київський національний університет технологій та дизайну, 2017. - С. 134-142.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28272-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи. Автором аналізується роль і значення маркетингової стратегії, проблеми у маркетинговій організації підприємств та етапи формування маркетингової стратегії. Ключові слова: підприємство, легка промисловість, маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингові дослідження, стратегічне планування.uk
dc.description.abstractIn the article features of formation of marketing strategy in light industry. Considered in detail the formation of marketing strategy for light industry on the principles of marketing, highlighted the main factors of influence, input and output elements. The author analyzes the role and importance of marketing strategy, problems in the marketing of businesses and stages of the marketing strategy. Keywords: business, light industry, marketing, marketing activities, market research, strategic planning.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.titleФормування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P134-142.pdf532.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.