Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28272
Назва: Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості
Автори: Готра, Вікторія Вікторівна
Споришко, О.
Ключові слова: підприємство, легка промисловість, маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингові дослідження, стратегічне планування
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Готра В., Споришко О. Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості / В. Готра, О. Споришко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ: Київський національний університет технологій та дизайну, 2017. - С. 134-142.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи. Автором аналізується роль і значення маркетингової стратегії, проблеми у маркетинговій організації підприємств та етапи формування маркетингової стратегії. Ключові слова: підприємство, легка промисловість, маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингові дослідження, стратегічне планування.
In the article features of formation of marketing strategy in light industry. Considered in detail the formation of marketing strategy for light industry on the principles of marketing, highlighted the main factors of influence, input and output elements. The author analyzes the role and importance of marketing strategy, problems in the marketing of businesses and stages of the marketing strategy. Keywords: business, light industry, marketing, marketing activities, market research, strategic planning.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P134-142.pdf532.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.