Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | М’ясковський, Михайло Євстахович | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-08T08:42:58Z | - |
dc.date.available | 2014-12-08T08:42:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | М’ясковський, М. Є. Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті [Текст] / М. Є. М’ясковський. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 103–106. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 105 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/282 | - |
dc.description | The necessity of reforming of the system of teacher education in Ukraine, its development and quality improvement is an important socio-cultural problem which is largely determined by the processes of globalization, integration and internationalization. On the basis of the analysis of European educational organizations` materials, this article defi nes the main regulations of the reforms, theoretical foundations and organizational aspects as well as practical problems faced by many developed countries in time of the teacher education modernization in the EU countries and the USA. Key words: teacher, teacher education, professional work of teachers, advanced training, content of teacher education, teaching practice | uk |
dc.description.abstract | Необхідність реформування системи педагогічної освіти України, її удосконалення й покращення якості є важливою со ціально-культурною проблемою, яка багато в чому визначається процесами глобалізації, інтеграції та інтернаціоналізації. У статті на основі аналізу матеріалів європейських освітніх організацій з’ясовано основні положення реформ, теоретичні основи та організаційні аспекти, а також практичні проблеми, які стоять перед багатьма розвиненими країнами ЄС та США в період модернізації системи педагогічної освіти. Ключові слова: вчитель, педагогічна освіта, професійна діяльність вчителя, підвищення кваліфікації, зміст педагогічної освіти, педагогічна практика | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | професійна діяльність вчителя | uk |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk |
dc.subject | зміст педагогічної освіти | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.title | Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті | uk |
dc.title.alternative | Organization and reform of pedagogic education in an international context | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В МІЖНАРОДНОМУ КОНТЕКСТІ.pdf | 239.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.