Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/282
Название: Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті
Другие названия: Organization and reform of pedagogic education in an international context
Авторы: М’ясковський, Михайло Євстахович
Ключевые слова: вчитель, педагогічна освіта, професійна діяльність вчителя, підвищення кваліфікації, зміст педагогічної освіти, педагогічна практика
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: М’ясковський, М. Є. Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті [Текст] / М. Є. М’ясковський. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 103–106. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 105 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Необхідність реформування системи педагогічної освіти України, її удосконалення й покращення якості є важливою со ціально-культурною проблемою, яка багато в чому визначається процесами глобалізації, інтеграції та інтернаціоналізації. У статті на основі аналізу матеріалів європейських освітніх організацій з’ясовано основні положення реформ, теоретичні основи та організаційні аспекти, а також практичні проблеми, які стоять перед багатьма розвиненими країнами ЄС та США в період модернізації системи педагогічної освіти. Ключові слова: вчитель, педагогічна освіта, професійна діяльність вчителя, підвищення кваліфікації, зміст педагогічної освіти, педагогічна практика
Описание: The necessity of reforming of the system of teacher education in Ukraine, its development and quality improvement is an important socio-cultural problem which is largely determined by the processes of globalization, integration and internationalization. On the basis of the analysis of European educational organizations` materials, this article defi nes the main regulations of the reforms, theoretical foundations and organizational aspects as well as practical problems faced by many developed countries in time of the teacher education modernization in the EU countries and the USA. Key words: teacher, teacher education, professional work of teachers, advanced training, content of teacher education, teaching practice
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/282
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.