Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/283
Назва: Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів
Інші назви: Terminological analysis of basic concepts in the implementation of competence approach in training of future doctors
Автори: Нахаєва, Ярина Михайлівна
Ключові слова: компетенція, компетентність, професійна компетентність, компетентнісний підхід
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Нахаєва, Я. М. Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентісного підходу в підготовці майбутніх лікарів [Текст] / Я. М. Нахаєва. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 106–108. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 108 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається термінологічний аналіз основних понять реалізації компетентнісного підходу в підготовці май- бутніх лікарів у вищих навчальних закладах. Зроблено наголос на тому, що навчання у вищій школі спрямовується на фор- мування професійної компетентності майбутнього фахівця медицини. Важливою складовою професійної компетентності майбутніх лікарів визначено готовність до професійно-мов- леннєвої діяльності з використанням медичної термінології. Обґрунтовано смислову різницю між поняттями «компетент- ність» і «компетенція». Ключові слова: компетенція, компетентність, професійна компетентність, компетентнісний підхід.
Опис: This article examines the analysis of the basic concepts terminology implementing competence-based approach to training future physicians in high school. The article emphasizes that the learning in high school is directed to the formation of professional competence of future specialists. Commitment to professional and language activities with the use of medical terminology is determined as an important component of professional competence of physicians.Word defi nition and differences between «competence» and «professional competence» are justifi ed. Key words: competence, professional competence, competence approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/283
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.