Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/290
Title: Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття «соціальний потенціал»
Other Titles: Theoretical and methodological approaches to the definition of «social potential»
Authors: Афанасьєв, Дмитро Миколайович
Keywords: потенціал, соціальний потенціал, соціальні ресурси, соціальний капітал
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Афанасьев, Д. М. Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття “соціальний потенціал” [Текст] / Д. М. Афанасьев // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.31. – С. 10–12. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 12 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано сучасні підходи до розуміння суті категорії «соціальний потенціал». Автор зосереджується на аналізі наукових джерел, які розглядають соціальний потенціал як характеристику соціальної взаємодії акторів. В дослідженні вказується необхідність розмежування понять «потенціал», «ресурси», «капітал», кожне з яких має власну сферу застосу-вання. Ключові слова: потенціал, соціальний потенціал, соціальні ресурси, соціальний капітал.
Description: In this article the contemporary approaches to understanding the content of the category of "social potential" have been analyzed. The author focuses on the analysis of scientific sources that consider social potential as a characteristic of social interaction of actors. The investigation shows the need to distinguish the concepts of "potential", "resources", "capital", each of which has its own scope. Key words: potential, social potential, social resources, social capital.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/290
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.