Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29055
Title: | Рекреаційний потенціал природоохоронних територій басейну річки Чорногузка |
Authors: | Мельник (Чир), Надія Вікторівна Єрко, Ірина Володимирівна Качаровський, Роман Євгенович Чижевська, Лариса Тарасівна Карпюк, Зоя Костянтинівна |
Keywords: | Екологічні аспекти туризму та рекреації, природно-заповідний фонд, природоохоронна територія, рекреаційний потенціал, річка Чорногузка, Волинська область, природоохоронна територія, рекреаційний потенціал, річка Чорногузка, Волинська область |
Issue Date: | Apr-2020 |
Publisher: | Київ - Кропивницький |
Citation: | Чир Н.В. Рекреаційний потенціал природоохоронних територій басейну річки Чорногузка / Н.В. Чир, Р.Є. Качаровський, З.В. Карпюк, І.В. Єрко, Л.Т. Чижевська // Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України», присвяченої 90-річчю дитячо-юнацького туризму в Україні // Збірник наукових праць. – Київ - Кропивницький. – ЛА НАУ, 2020. С. 326-333. |
Abstract: | Охарактеризовано рекреаційний потенціал природно-заповідного фонду басейну річки Чорногузка. Визначено структуру та загальні риси ПЗФ досліджуваної території. Акцентується увага на унікальності флори та фауни басейну річки, що в перспективі може стати родзинкою її рекреаційного потенціалу. Визначено проблеми розвитку туризму на досліджуваній території. Окреслено заходи покращення функціонування об’єктів ПЗФ басейну річки та перспективного використання в рекреаційній діяльності. |
Type: | Text Dataset Image |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29055 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри туризму |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник VI міжн. конф з туризму2020.PDF | 5.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.