Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29121
Назва: Influence of mobile applications on tourism
Автори: Грабар, Марина Василівна
Кашка, Марія Юріївна
Ключові слова: туризм, економіка
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Hrabar M., Kashka M. Influence of mobile applications on tourism // The Potential of Modern Science: collective monograph. Volume 2. London: Sciemcee, 2019. P. 83-94
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається вплив мобільних додатків на розвиток туристичної індустрії. Наведено основні фактори глобального використання мобільних додатків. Охарактеризовано історію розвитку мобільних додатків від звичайного WAP-браузера до платформ App Store та Google Play. Проаналізовано кількість завантажень програм для мобільних пристроїв, кількість користувачі смартфонів, доходи від завантажень мобільних додатків, та витрати одного користувача на мобільні додатки у світі. Виділено основні переваги мобільних додатків у туризмі. Досліджено три групи найпопулярніших туристичних додатків у світі за кількістю завантажень залежно від джерела. Встановлено їх функціональне призначення (пов’язані із пошуком автомобілів, бронюванням готелів та квитків, пошуком закладу харчування та навігаційні системи). Виявлено, що популярність взаємодії туристів із додатками зумовлена цікавим релевантним змістом, зручним інтерфейсом, можливістю оформлення покупки, що збільшує кількість конверсій.
Тип: Text
Тип публікації: Розділ монографії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29121
ISBN: 978-1-9993071-3-4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грабар монографія Лондон 19.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.