Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29612
Title: | Самооцінювання результатів навчання майбутніми учителями початкової школи |
Other Titles: | Self-assessment of learning results by future teachers of primary school. |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | контроль, самоконтроль, оцінювання, самооцінювання, методи інтерактивного навчання, майбутні учителі початкової школи, control, self-control, assessment, self-assessment, interactive learning methods, future teachers of primary school |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Староста Володимир. Самооцінювання результатів навчання майбутніми учителями початкової школи. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр. 2019. № 2(65). С. 279-285. ISSN 2518-7813. |
Abstract: | У статті показано, що самооцінювання результатів навчання дослідники розглядають як вияв оцінного ставлення людини до себе, елемент критичного самопізнання, важливий регулятор поведінки, засіб самовдосконалення особистості учня/студента тощо. За результатами анкетування студентів встановлено, що самоконтроль та самооцінювання не набули широкого поширення у вищій школі. Для розвитку вміння самооцінювання у студентів використовували метод портфоліо (самостійна робота), методи інтерактивного навчання (практичні заняття). Встановлено, що більшість майбутніх учителів початкової школи позитивно оцінюють власну здатність до самоконтролю результатів навчання, а також виявляють рефлексивність високого та середнього рівня. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29612 |
ISSN: | 2518-7813 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019_Starosta Volodymyr_Nauk_visnik ped 2(65)2019 s.279-285.pdf | 4.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.