Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29612
Title: Самооцінювання результатів навчання майбутніми учителями початкової школи
Other Titles: Self-assessment of learning results by future teachers of primary school.
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: контроль, самоконтроль, оцінювання, самооцінювання, методи інтерактивного навчання, майбутні учителі початкової школи, control, self-control, assessment, self-assessment, interactive learning methods, future teachers of primary school
Issue Date: 2019
Citation: Староста Володимир. Самооцінювання результатів навчання майбутніми учителями початкової школи. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр. 2019. № 2(65). С. 279-285. ISSN 2518-7813.
Abstract: У статті показано, що самооцінювання результатів навчання дослідники розглядають як вияв оцінного ставлення людини до себе, елемент критичного самопізнання, важливий регулятор поведінки, засіб самовдосконалення особистості учня/студента тощо. За результатами анкетування студентів встановлено, що самоконтроль та самооцінювання не набули широкого поширення у вищій школі. Для розвитку вміння самооцінювання у студентів використовували метод портфоліо (самостійна робота), методи інтерактивного навчання (практичні заняття). Встановлено, що більшість майбутніх учителів початкової школи позитивно оцінюють власну здатність до самоконтролю результатів навчання, а також виявляють рефлексивність високого та середнього рівня.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29612
ISSN: 2518-7813
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Starosta Volodymyr_Nauk_visnik ped 2(65)2019 s.279-285.pdf4.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.