Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОросова, Рената-
dc.contributor.authorПетрікова, Катаріна-
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2020-06-29T11:23:19Z-
dc.date.available2020-06-29T11:23:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОrosová R., Petríková K., Starosta V. Reflexia činnosti učiteľa a študenta v priebehu etáp vyučovacej hodiny. Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: Матеріали V Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції (м.Запоріжжя, 16-17 травня 2019 р.). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Запоріжжя, 2019. N3(35). С.1-5. ISSN 2223-4551. https://drive.google.com/file/d/1-80sKomvUC2_CYsJYycLbknXqfhoS69x/viewuk
dc.identifier.issn2223-4551-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29618-
dc.description.abstractПовідомлення висвітлює можливість формування рефлексивних компетентностей студентів – майбутніх учителів Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка) під час педагогічної практики в школах на прикладі спостереження «Перебіг та етапи уроку». Наведено послідовність дослідження, схему спостереження та питання для рефлексії отриманих результатів. Результати досліджень показують, що більшість студентів мають добре сформовані рефлексивні вміння щодо аналізу явищ педагогічної дійсності, вдосконалення власної діяльності.uk
dc.language.isoskuk
dc.titleReflexia činnosti učiteľa a študenta v priebehu etáp vyučovacej hodinyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Orosova_Petrikova_Starosta_Ukraina_Zaporizza_konfer_2019_3(35).pdf362.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.