Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29618
Назва: Reflexia činnosti učiteľa a študenta v priebehu etáp vyučovacej hodiny
Автори: Оросова, Рената
Петрікова, Катаріна
Староста, Володимир Іванович
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Оrosová R., Petríková K., Starosta V. Reflexia činnosti učiteľa a študenta v priebehu etáp vyučovacej hodiny. Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: Матеріали V Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції (м.Запоріжжя, 16-17 травня 2019 р.). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Запоріжжя, 2019. N3(35). С.1-5. ISSN 2223-4551. https://drive.google.com/file/d/1-80sKomvUC2_CYsJYycLbknXqfhoS69x/view
Короткий огляд (реферат): Повідомлення висвітлює можливість формування рефлексивних компетентностей студентів – майбутніх учителів Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка) під час педагогічної практики в школах на прикладі спостереження «Перебіг та етапи уроку». Наведено послідовність дослідження, схему спостереження та питання для рефлексії отриманих результатів. Результати досліджень показують, що більшість студентів мають добре сформовані рефлексивні вміння щодо аналізу явищ педагогічної дійсності, вдосконалення власної діяльності.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29618
ISSN: 2223-4551
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_Orosova_Petrikova_Starosta_Ukraina_Zaporizza_konfer_2019_3(35).pdf362.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.