Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29749
Назва: Досвід міста Ужгорода у використанні міні-скульптур у розвитку міського туризму
Автори: Габчак, Наталія Францівна
Дубіс, Лідія Францівна
Ключові слова: Географія, туризм, Ключові слова: міні-скульптури, міський туризм, екскурсійна діяльність, історико-культурні об’єкти.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич, ПП "Посвіт"
Бібліографічний опис: Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи. Міждисциплінарні перспективи. Том V/ [редактори-упорядники А.Душний, М.Махмудов, М. Стреначікова]. – Баку-Банська Бистриця-Ужгород-Херсон. Посвіт, 2019. 616 с. (- С. 457-467)
Серія/номер: UDC001.89(477+479.24) (08):005.745;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначення пріоритетів у розвитку міського туризму невеликих міст. Сфера міського туризму ототожнює поняття туристичного продукту, який визначений географічно і складається з різних елементів туристичного потенціалу даного міста, що реалізується через надання якісних послуг туристам. Тому важливим в даному питанні є маркетинговий підхід в якому туристичний продукт є результатом спільних дій об’єктів, що відповідають за розвиток міста, а оригінальність чи унікальність туристичних пропозицій є, на нашу думку, сутнісю міського туризму. Методологія дослідження базується на методах аналізу і синтезу зібраного авторами статистичного матеріалу з даної проблематики, вивченні зарубіжного та вітчизняного досвіду країн щодо використання міні-скульптур як цікавих туристичних об’єктів під час проведення екскурсій в невеликих містах. Наукова новизна. Складено каталог та опис міні-скульптур міста Ужгорода, а також рекомендований екскурсійний маршрут правобережної частини міста, який користується найбільшим туристичним попитом.
Опис: Установлено, що невеликі міста не володіють таким різноманітним потенціалом, як великі міста чи мегаполіси (культурним, комерційним чи гастрономічним). Міський туризм має виконувати важливу економічну функцію, бути важливим чинником зростання ролі та туристичного призначення, але його стратегії розвитку повинні відповідати цілям щодо покращення добробуту та якості життя мешканців. Вибір туризму як важливої економічної та соціальної функції міста повинен супроводжуватися усвідомленням необхідності створення цілісного образу міста як для мешканців так і для туристів та інвесторів. Не має двох чи трьох подібних міст, а отже, не існує чіткого правила як розвивати в них міський туризм. Кожне місто в туризмі досягне успіху, якщо віднайде свою «туристичну родзинку». Саме такий досвід провадження туризму через використання міні-скульптур у невеликому місті Ужгород описано у даній статті. Також, розроблено та рекомендовано до використання в екскурсійній діяльності нові туристичні маршрути в межах досліджуваної території. Висвітлено проблеми та перспективи розвитку міського туризму, пов’язані з визначенням іміджу та бренду міста, створення єдиного інформаційного простору.
Тип: Image
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29749
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.