Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палихата, Елеонора Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-08T12:58:13Z | - |
dc.date.available | 2014-12-08T12:58:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Палихата, Е. Я. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках [Текст] / Е. Я. Палихата. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 122–125. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 124 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297 | - |
dc.description | The author of the article has considered the topicality of the conducted research, the requirements for the propaedeutic of development of punctuation skills while the preparing dialogic texts and replicas. The author has proposed the technique of practical acquaintance with punctuation norms that promote the culture of writing. The essence of intellectual exercises has been disclosed, which requires students to reasoning the arguments, conclusions aimed at the use of punctuation in dialogic utterances. Key words: punctuation, dialogue, dialogic replica, punctuation marks, compellation, homogeneous parts of the sentence, sentences according to the aim of speaking and intonation. | uk |
dc.description.abstract | У статті визначено актуальність дослідження, вимоги програми із пропедевтичного вироблення пунктуаційних умінь під час оформлення діалогічних текстів і діалогічних реплік. Запропоновано методику практичного ознайомлення із пунктуаційними нормами, що сприяють формуванню культури писемного мовлення. Схарактеризовано сутність інтелектуальних вправ, які вимагають від учнів роздумів, доведення, аргументації та висновків, спрямованих на розставлення розділових знаків у діалогічних висловлюваннях. Ключові слова: пунктуація, діалог, діалогічні репліки, розділові знаки, звертання, однорідні члени речення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | пунктуація | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | діалогічні репліки | uk |
dc.subject | розділові знаки | uk |
dc.subject | звертання | uk |
dc.subject | однорідні члени речення | uk |
dc.title | Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках | uk |
dc.title.alternative | Preparing of primary school pupils to the learning of punctuation in dialogic texts and replicas | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПІДГОТОВКА УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛОВИХ ЗНАКІВ У ДІАЛОГІЧНИХ.pdf | 240.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.