Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалихата, Елеонора Ярославівна-
dc.date.accessioned2014-12-08T12:58:13Z-
dc.date.available2014-12-08T12:58:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПалихата, Е. Я. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках [Текст] / Е. Я. Палихата. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 122–125. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 124 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297-
dc.descriptionThe author of the article has considered the topicality of the conducted research, the requirements for the propaedeutic of development of punctuation skills while the preparing dialogic texts and replicas. The author has proposed the technique of practical acquaintance with punctuation norms that promote the culture of writing. The essence of intellectual exercises has been disclosed, which requires students to reasoning the arguments, conclusions aimed at the use of punctuation in dialogic utterances. Key words: punctuation, dialogue, dialogic replica, punctuation marks, compellation, homogeneous parts of the sentence, sentences according to the aim of speaking and intonation.uk
dc.description.abstractУ статті визначено актуальність дослідження, вимоги програми із пропедевтичного вироблення пунктуаційних умінь під час оформлення діалогічних текстів і діалогічних реплік. Запропоновано методику практичного ознайомлення із пунктуаційними нормами, що сприяють формуванню культури писемного мовлення. Схарактеризовано сутність інтелектуальних вправ, які вимагають від учнів роздумів, доведення, аргументації та висновків, спрямованих на розставлення розділових знаків у діалогічних висловлюваннях. Ключові слова: пунктуація, діалог, діалогічні репліки, розділові знаки, звертання, однорідні члени речення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпунктуаціяuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectдіалогічні реплікиuk
dc.subjectрозділові знакиuk
dc.subjectзвертанняuk
dc.subjectоднорідні члени реченняuk
dc.titleПідготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і реплікахuk
dc.title.alternativePreparing of primary school pupils to the learning of punctuation in dialogic texts and replicasuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.