Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297
Название: Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках
Другие названия: Preparing of primary school pupils to the learning of punctuation in dialogic texts and replicas
Авторы: Палихата, Елеонора Ярославівна
Ключевые слова: пунктуація, діалог, діалогічні репліки, розділові знаки, звертання, однорідні члени речення
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Палихата, Е. Я. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках [Текст] / Е. Я. Палихата. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 122–125. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 124 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено актуальність дослідження, вимоги програми із пропедевтичного вироблення пунктуаційних умінь під час оформлення діалогічних текстів і діалогічних реплік. Запропоновано методику практичного ознайомлення із пунктуаційними нормами, що сприяють формуванню культури писемного мовлення. Схарактеризовано сутність інтелектуальних вправ, які вимагають від учнів роздумів, доведення, аргументації та висновків, спрямованих на розставлення розділових знаків у діалогічних висловлюваннях. Ключові слова: пунктуація, діалог, діалогічні репліки, розділові знаки, звертання, однорідні члени речення.
Описание: The author of the article has considered the topicality of the conducted research, the requirements for the propaedeutic of development of punctuation skills while the preparing dialogic texts and replicas. The author has proposed the technique of practical acquaintance with punctuation norms that promote the culture of writing. The essence of intellectual exercises has been disclosed, which requires students to reasoning the arguments, conclusions aimed at the use of punctuation in dialogic utterances. Key words: punctuation, dialogue, dialogic replica, punctuation marks, compellation, homogeneous parts of the sentence, sentences according to the aim of speaking and intonation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/297
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.